donderdag 26 maart 2009

Inleiding

Haai iedereen,
op deze blog ga ik jullie vanalles vertellen over wat ik allemaal meemaak. Maar eerst ga ik mezelf eens voorstellen. Ik ben Lara, een 15 jarige VWO studente. Maar buiten school heb ik het ook heel druk. Even een voorbeeld van wat ik in een week allemaal doe. Op maandag moet ik naar mijn geweldig boeiende baantje. Ik ben namelijk vakkenvuller in de Albert Heijn, en ik kan je vertellen, dat is behoorlijk geestdodend werk. Verder moet ik maandagavond altijd naar mijn voetbaltraining. Dan komt de dinsdag, op dinsdag ga ik altijd naar ballet, ik weet het, past goed bij elkaar hea, voetbal en ballet. Woensdag is een rustige dag, dan moet ik namelijk alleen maar naar pianoles. (krijgen jullie al een idee van hoe druk ik het heb :P) Donderdag moet ik weer vakkenvullen en voetballen. Vrijdag heb ik eindelijk een helemaal vrije dag, en zaterdag hoef ik ook niks te doen. Maar zondag heb ik weer een voetbalwedstrijd. En tussen dit drukke rooster door ga ik ook nog naar school, en moet ik ook nog al mijn huiswerk maken. Ik gok zo dat jullie het nu wel begrijpen als ik zeg dat ik een druk leven heb.
Verder heb ik natuurlijk ook hobby's buiten alle dingen die ik doe om. Ik hou er van om op mijn blog te schrijven, en houd ook heel erg van shoppen en lezen.
Ik hoop dat ik jullie een goede indruk van mij heb gegeven.

Lots of love,
Lara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten